日本は面白い/世田谷の米国人

向こうから来た人が世田谷、東京、日本の生活を楽しんでいる (^_^)

Saturday, April 01, 2006

森の音

じゃ、キャンプ/トレッキングの小さい旅行から帰りました。一つの印象は。。。寒かった!寝袋は-5℃まで良いけど、もう寒かった。やっぱりキノコを採りたかったが、寒すぎから、無理みたいでした。残念。でも良いところもありました。一つは星と月がきれいでした。後は、面白い動物の声を聞こえました。最初は犬と思ったが、犬よりこの音は(hmmm... how do I say "regular", in the sense of "periodic" and "unaltering")でした。一時間聞いたから、1am,2amまで聞こえたから、「あっ!フクロウかも」と思いました。こんな音でした。(from www.peregrynne.com)

も一つの良いところは小さい沢からおいしい水を飲めて、フライフィッシングで大切な川虫を見れました。カワゲラトビゲラ

1 Comments:

At 4/09/2006 8:36 PM, Anonymous Anonymous said...

I want to go camping too as I haven't gone for a while, although I did go hiking last week. ;-)

It was good, nice weather here.

It must have been real cool to put up a tent, sleep in quiet nature.

In one of the camping trips I made with my friend, an earthquake hit us while we were in the car.
Thinking of it now, that was kind of scary. :-o

Glad you made it back safely!

p.s. It was my birthday yesterday, hotoke's, April 8th. I didn't even know...hahaha!
Then how do I know now??? ;-P

 

Post a Comment

<< Home